Wednesday, December 22, 2010

Monologue: 1st post always lame!

Hey It's me, who am I? Who are you to ask who am I?! LOL joke joke
It's me again, Kay. Blog ini ditubuhkan untuk mengumpul entri-entri daripada blogger seluruh Malaysia dan mungkin juga seluruh dunia yang dapat menarik perhatian aku. So, entri mana yang dapat menarik-narik perhatian aku, aku akan kopi dan pasta-kan ke dalam blog ini. What? Of course I'll link back to your blog, buddy. After all, its your entry, not mine. I just spread the love.

Kalau macam tu blog ni kira blog sampah lah sebab copy entri orang?

Hey, I don't care if people call this blog sampah or what as long I can share something with some of slowpoke people like me okay? Kalau entri anda terdapat didalam blog ini dan tak suka ia dipaparkan, hubungi aku dan aku akan remove secepat mungkin. Orait? Good. Yeah I know, 1st post always lame.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...